Mera jobb...

Idag blev det jobb igen och veckan fortsätter så tills på fredag då jag har skola. Sista dagen för denna kurs och sen börjar den nya på måndag om en vecka. Ska bli spännande fast nu när jag har jobbat lite kommer jag sakna det nu när skolan drar igång igen.
Får hoppas på lediga dagar med jobb istället. Idag har jag varit på det nyöppnade huset som tillhör det stället där jag har jobbat innan. Vi hade inskolning med 13 barn och 6 "gamla" och det gick super. Full rulle såklart och sen måste man ju vara extra trevlig när föräldrarna är där så just nu är jag helt slut. Har inte riktigt slappnat av förrän nu för när jag kom hem vid halv sex gjorde jag mat och sen gjorde jag det sista på plugget så nu är det klart.
Nu sitter jag här med mitt chaite och kollar på guldbagge galan..klockan nio går en dokumentär om två systrar på 16 år som sitter ihop. Den ska jag nog kika in.
Den nya serien Lipstick jungle som börjar idag känns meningslös att kolla på då jag vet att de la ner inspelningarna för ett tag sen. Med andra ord så håller den inte så länge. Sen tror jag iofs inte att den är så bra iaf.

Ska göra ett inlägg om de där tabletterna ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0