LÖRDAG

Idag är det lördag och dagen har spenderats hemma hittills. Vaknade inte förrän 11 idag, så himla skönt med sovmorgon.
Tittade ut och såg världens skitväder...fick bli en städdag hemma helt enkelt. Lucas bur blev rengjord och han fick lite lördagsgodis. Dammsög och tvättade toaletten. Men innan all städning tog jag en lång morgon med god frukost och film. Nu har jag alltså sett den där systrar i jeans eller vad den hette. Var väl helt okej, lite sorglig t.o.m och känsliga jag fick lite tårar på kinden. Men annars var den väl inget att hurra för så nu vet ni.

Vet inte riktigt hur kvällen blir än, antingen bio eller lugn kväll hemma skulle jag gissa. Vill se den där Benjamin Buttons otroliga liv. Någon av er som sett den? Vad tyckte ni?

Nu sitter jag här med mitt chaite och läser bloggar. Lugn lördag med andra ord men gud så skönt det är ibland.
Ska nog ta och ringa min vän nu. Ha en fortsatt trevlig dag hörrni!


Lucas lördagsgodis: Äpple, morot i bitar, torkade bananer och pellets. Ser inte vidare gott ut tycker jag men han älskade det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0