I little bit of thing called love

Hemma efter en lång dag i skolan. Egentligen var det väl inte så farligt men det gick så himla långsamt bara.
Redovisningen var väl inte den bästa men nu är den gjord iaf. Chaité har jag gjort också..mums vad gott det är. Trodde att jag skulle tröttna efter ett tag men trots att oboyen står i skåpet och suktar efter att användas så blir det oftast chaté istället. Lite mindre socker iaf så det är ju ett plus.

Fixade en låda med sand åt Lucas igår så nu sitter han i den och "gräver". Biter på kartongen gör han ju såklart också. Riktig gnagare jag har. En lampsladd lyckades han få tag i igår så nu funkar inte lampan och jag tror heller inte att det går att byta sladd..tack ska du ha gubben. Aja, Ikea så den var inte alls dyr.

Ikväll blir det criminal minds hemma hos C så jag ska snart åka dit. Måste bara kolla klart på Unga mödrar först för det gillar inte han ;) haha.


Kvällens middag bestående av lax, ris, lite paprika/chili creme, tomat och gurka. Satt riktigt fint i magen :)haha

Nu, unga mödrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0