Fyndat på rean

Vet att jag sa igår att jag skulle visa vad jag hade fyndat på rean men sen fick jag bråttom hemifrån så det blev inget av det men ni kan få se nu istället.


De här koftorna, eller vad man ska kalla de, har ju funnits ett tag nu och idag när jag kom in hade de sänkt priset till 49:- så då slog jag till på en svart. Blir perfekt att ha i skolan. Har varit på shoppinghumör i flera dagar nu men nu är den stillad för stunden iaf :)


Har även köpt ett nytt paket med chaite, min nya drog, så ikväll är det det och fruktfat som gäller :)

Kiwi, clementin och lichieplommon

Nu kollar jag Independence day i väntan på Victoria Silvstedts program som börjar 22.40. Måste bara kolla på det. Varför vet jag dock inte men jag antar att jag vill bli lite irriterad på svengelskan ;)

Kommentarer
Postat av: mumari

Välkommen att tävla om ett par mysiga desigtofflor!

www.mumari.se/tavling-vinn-desigtofflortavling-vinn-desigtofflor/

Hoppas du vill vara med :)

2009-01-21 @ 06:10:18
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0