Det här köpte jag häromdagen

Skulle ju visa er vad jag hade shoppat häromdagen så här är det alltså:

Två tjocktröjor från H&M, 249:- /st

Vit lite transparent blus, också från H&M och den kostade 149:-. Tyckte jag gjorde värsta kapen med dessa plagg då tjocktröjor kan kosta en hel del. Sen är jag iofs inte nån som bryr mig om att ha de finaste märken.
Nej, tacka vet jag H&M :)

Ikväll blir det nog lugnt hemma. Tänkte bjuda Camilla på middag men får inte tag i henne så nu funderar jag på att gå och hyra en film och sedan laga en sen middag. Är nämligen inte så hungrig än så då är det bättre att vänta.
Är det fest ikväll för er eller tar ni det lugnt som jag?

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; åh va kul & höra ifrån dig! :D hah, nä kände bara att jag behövde komma till rätta lite :)



Jag har 4 st dvärgvädurar & väntar kaninungar, suck. hah :)

2009-01-31 @ 17:57:45
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0