Biokväll med C

Idag var det 3-års kalas på dagen för lilla (eller nu stora) A. Han fick en massa dinosaurier, andra djur och pussel. Precis de intressen som han har nu. Jag glömde ju såklart ta med mig kameran så tyvärr får ni inte se några bilder :(.
Kom hem för en timma sen och har ni slängt i mig lite middag bestående av onyttig minipizza. Men allt annat var fryst så det fick bli så.

Ikväll ska jag på bio med min pojk. Vi ska se Benjamin Buttons otroliga liv. Tror att den kommer vara bra men lite dumt när man har höga förväntningar. Har hört från många att den är sevärd och även att den tydligen kommer få många oskarsnomineringar. Det blir nog bra! Mysigt ska det bli iaf :) Himla härligt att ha någon som tycker om en och som jag tycker om så mycket så att det är svårt att förklara ibland. Vi klickar helt enkelt :) hehe


Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; tar nog väck dem :)



När jag har fått tidigare har jag inte fått under 5. Jag har fått 6 och 8 :)

2009-01-31 @ 18:57:46
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0