Ångesten kryper på

Plugg som gäller idag och fy tusan vad jag har tappat nu när jag har varit ledig ett tag. Har haft ständig ångest av att behöva göra det här arbetet. Jag har ju jullov nu, fast jag får väl skylla mig själv att jag inte gjorde det första veckan istället. Nej jag  måste komma in i det där pluggflowet jag hade förut. Å andra sidan höll ju inte det så länge men det var ju bra så länge det varade :P

Nu ringde Camilla precis och frågade om jag skulle med på bodypump ikväll och det klart jag ska det. Det nya året har börjat och även fast jag alltid säger samma sak varje år trots att det aldrig håller så gör vi väl ett försök i år igen. Man får ju inte ge upp hoppet :)haha..beach 2009..hjälp!

Nu sitter jag och dricker varm choklad för det är så kyligt hemma nu när det är så kallt utanför. Borde väl fortsätta med plugget nu antar jag, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

hoppas du haft en nice kväll!

2009-01-05 @ 20:39:58
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0