Världens minsta bodybuilder

Är hemkommer från Ikea för ett tag sen. Blev en del shopping, bland annat gardiner till sovrummet, en sänglampa, ramar och massa annat smått och gott. Brukar ofta bli en hel del när man åker dit.
Efter Ikea gick vi till Ica Maxi där det också inhandlades litegrann och nu är jag alltså hemma.

Köpte kardemumma skorpor på Ikea så nu har jag suttit och ätit det med ost på och druckit mitt chaité. Mums!
Hide and seek går på 3:an men jag vågar inte titta på den själv..fegis jag vet men inatt ska jag ju sova själv. Istället sitter jag och småkollar på världens minsta bodybuilder. Ser ju helt sjukt ut haha. Som en liten bebis som bara pumpar på gymmet,haha.


Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0