Släkthelg i Härnösand

Nu till helgen ska jag som sagt åka upp till Härnösand och alla kusiner på mammas sida. Vi kommer bli några stycken då vi är nio kusiner och ett kusinbarn + alla föräldrar. De ska sälja sitt hus hade de tänkt i vår och därför ska vi nu samlas allihopa en gång innan det.
Kommer faktiskt sakna det där huset litegrann, speciellt med att fira jul där. Hur ska vi nu kunna samla alla?
Får krascha in i Örnsköldsvik varje gång ;)

Har varit och lämnat Lucas hos Camilla också så nu ringde Camilla och sa att han och Lolita (Camillas kanin) springer runt och leker med varandra. Så himla sött!

Nu ska jag äta middag och sen blir det mys med C då vi inte kommer ses på hela helgen!
Blir nog ingen mer uppdatering heller förrän senast söndag så jag önskar er en trevlig helg nu istället :)
Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: kevlarsoul

Hey hey!



Just nu har jag en tävling i min blogg, där du har chansen att vinna en GOODIEBAG. Välkommen in!



http://kevlarsoul.devote.se/blogs/1342509/taevling---.htm

2009-02-23 @ 22:36:41
URL: http://kevlarsoul.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0