Love is in the air

Och nu menar jag inte med pojken utan med ett par skor. Fick hem en beställning från Halens idag och skorna var helt underbart fina. De var precis som jag hade förväntat mig, om inte ännu finare.
Kläderna motsvarade dock inte förväntningarna så de åker tillbaka bums. Men desto mer kan jag beställa från H&M då..man får ju inte vara dum ;).




Är de inte helt underbara?!

De fick ställas på skohyllan direkt så att jag kan beundra de fram till att man kan börja använda de. Ute menar jag då såklart..inne går de ju att använda redan nu ;) Är du sugen på ett par likadana? Då hittar du dem här!

Kommentarer
Postat av: a n n a

hmm...de kanske jag skulle låna nästa helg när jag ska på 25:årskalas?

2009-02-17 @ 19:29:28
URL: http://annaoting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0