I love my city


Kom hem för ett tag sen och då låg min lilla kille såhär och sov. Syns kanske inte så mkt men han var så söt så jag var tvungen att ta kort. Nu håller jag på att laga lite mat, måste äta tidigare än vanligt så att jag inte får håll sen när jag ska spela. Var på jobbet och lämnade nycklarna och blev kvar där en stund med mina kollegor och de söta barnen. Några av de barnen jag skolade in är nu så stora, mina pluttar.

Min nya sysselsättning om dagarna/kvällarna är att kolla på alla klädhemsidor. Nelly, Asos, Halens, H&M, you name it! Skor är något jag suktar efter just nu men synd bara att pengarna inte räcker så långt.
T-shirtar och linen är något jag också skulle vilja fylla på garderoben med, speciellt nu inför våren.
T.ex. dessa från forever 21

Kommentarer
Postat av: Kikki

Otroligt söt kanin :)



Ja Du, jag vet inte riktigt vad som menas med namnfest egentligen, hon ska ju döpas nästa helg hemma i Norrland och mina arbetskamrater kunde inte få ledigt att åka upp så då kommer dem hit istället, men det blir nog inget speciellt skulle jag tro :) Dem är så påhittiga så jag ska ju inte säga att det inte blir speciellt förrän dem varit här :)

Kram på Dig

2009-02-11 @ 17:13:24
URL: http://minbubba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0