Galen

Blir tamejfan galen på blogg.se...krångel hela tiden de senaste dagarna. Nu äntligen kunde jag logga in efter ca 2 timmar.
Aja, nu till inlägget. Camilla kom och joinade mig på jobbet de sista tio minuterna och sedan åkte vi till Farsta C där Camilla shoppade lite födelsedagspresent och sen åt vi middag. Det var trevligt och i helgen kommer vi inte kunna ses så mkt för imorgon fyller hennes pojkvän år, jag ska på middag och på lördag är det ju alla hjärtans dag och då vill vi vara med våra pojkar.
Just nu är pojken min sjuk så jag hoppas att han blir frisk. Men egentligen tycker jag inte att han har något val, han ska helt enkelt vara med mig på lördag.
Förra året blev jag dumpad fem dagar efter alla hjärtans dag och därför har jag väl inte direkt några stora krav utan vill bara ha en mysig kväll helt enkelt. Vissa tjejer (och killar kanske?) är ju helt galna men så länge man inte kräver att ens partner ska vara likadan så är det väl ok.

Här är iaf ett tips till er som vill köpa något annat än choklad till era partners eller vänner:


Intim är ett frågespel som ställer närgångna frågor som kan avslöja både ett och annat om deltagarna.
Perfekt för kill- eller tjejmiddagar, bäst i test på möhippor och svensexor...
Roligt och interaktivt spel som ställer krav på deltagarna att palla svara på frågorna och gissa på vilket av svarsalternativen motdeltagaren kommer välja.


Spelet hittar ni på Designtorget och det kostar 135:-.

Kommentarer
Postat av: juulan

svar: det får du göra;)

2009-02-12 @ 21:40:43
URL: http://juulan.se
Postat av: Malin

Nej nu var det tydligen alldelles för länge sen vi sågs. Vem är din pojke?? Tell meee...

puss

2009-02-13 @ 04:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0