Bilder från middagen

Det har blivit väldigt tråkiga inlägg i helgen, jag vet så därför tänkte jag kompensera det lite nu.
I fredags var jag som sagt på middag hos Tina och vi blev inte tre utan fyra tjejer. Åt god mat, pratade och hade det allmänt trevligt. Blev ganska sent och jag var nog inte i säng förrän vid halv två.

Tina hade fixat så mysigt med drinkar, ost och kex när vi kom.

Cissi och Tina verkar ha roligt åt något :)

Vickan visade upp sin söta, och användbara värmekudde. Det står älskling på de och en sån vill jag också ha :)

Efter middagen blev det efterrätt och behöver jag ens berätta att den var supergod!? Gino och Ben & Jerry kan ju inte slå fel direkt.

Tack för en mysig kväll tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0