The perfect man

Som ni kanske märker (annars får ni trycka F5) så har min header kommit upp igen och det tackar jag kära syster för! :)
Idag hade jag som sagt skola mellan 14-16 och efter det åkte jag hem och gjorde en god middag till mamsen och papsen som sedan kom över. De tyckte att kaninerna var så söta så och mamma vågade t.o.m hålla,hehe.

Är fruktansvärt uttråkad och denna vecka verkar vara av den typen för mig. Saknar min pojke som jag inte har träffat på några dagar också så det gör inte saken bättre. Hoppas vi ses imorgon iaf.

Sitter nu och tittar på filmen The perfect man med Hilary Duff. Känns precis som en sån där Tina-och-Elin film, eller hur gumman? Ska kika vidare nu men det kanske kommer upp något inlägg senare.

Kommentarer
Postat av: n

Ja verkligen, komemr ihåg våra filmkvällar:)

2009-12-17 @ 11:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0