Sista dagen på år 2009

Ja så var sista dagen här på detta år och jag kan väl bara summera det som ett av de bästa åren i mitt liv. Jag blev tillsammans med C den 26:e januari och firar alltså snart ett år med honom. Skolan har gått bra, har fått en glad nyhet, har fina vänner och familj.

Nu såhär inför ett nytt år pratar alla om nyårslöften och på ett sätt skulle jag vilja ha ett men de brukar ofta glömmas eller brytas av mig och därför försöker jag istället komma på ett lätt sådant och när jag tänker nu får det helt enkelt bli att ta hand om pojkvännen, vännerna och familjen ännu bättre. Styra upp middagar med kompisar, göra någon resa med pojkvännen och bara ta hand om varandra helt enkelt. Så detta mina vänner är mitt nyårslöfte!

Ikväll ska jag och C till hans vänner på middag. Vi blir ca 11 personer och vi tillsammans med fyra personer till står för huvudrätten. Ska bli riktigt skoj och jag hoppas på att få se lite fyrverkerier.



Nu till sist vill jag önska er alla ett gott nytt år och så hörs vi igen 2010 :)
Puss o kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0