Mysig helg med pojken min

Hej på er! Jag och älsklingen hade en mysig vinterkväll på söder igår och idag har vi julpysslat och städat hemma hos honom. Avslutade med lite glögg-drickande och nu snart ska vi bege oss till mamma och pappa för lite middag.
Syrran och hennes kille + hans mamma och syster kommer också så det blir nog trevligt. Allt som allt har det verkligen varit en helmysig helg.

Har ni det bra då? Visst är det härligt med all snö vi har fått, helt sjukt egentligen och det känns som att det var flera år sedan sist det var såhär mycket. En vit jul kan vi nog säga att vi får nu :)

Kommentarer
Postat av: vickan

gumman! jag har äääntligen fixat en blogg med tjejerna i klassen så nu får du en till att följa :)

om du har tid att ses tis eller ons så hör av dig!

puss och kram

2009-12-21 @ 16:04:41
URL: http://watchusnow.blogg.se/
Postat av: emma

En vit jul kommer vi garanterat att få nu, inga plusgrader kan väl få undan all denna snö innan i övermorgon :)



Visst skickade jag användarnamn och lösen till dig förut va?

2009-12-22 @ 10:58:12
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0