kan inte komma på någon rubrik

Hej på er!
Plugget idag har gått bra och jag är alldeles strax klar. Tänkte finslipa på det imorgon bara när jag kommer hem från basgruppsdagen som håller på mellan 9-12.
Tog en paus från pluggandet vid tolv och åkte då med C till Sickla och nyinvigningen för Elgiganten där de sålde ut tv-apparater, mobiler m.m för pangpriser.

Det var en lång kö utanför men som tur var tog det inte så lång tid förrän vi fick komma in. De bjöd på pepparkakor, loka, godis, glögg, kaffe osv men jag nöjde mig med en Loka med smak av jordgubb och guava. Har dock inte provat än. Blev även lite sugen på att köpa en tv men det är inget jag gör på impuls direkt.

C köpte sig iaf en mobil (därför vi åkte dit) och sedan åkte vi hem till oss själva och började plugga igen. Även han har en tenta att göra på torsdag, dock salstenta. Är så glad att jag bara haft en sådan för jag hatar prov.
Mycket skönare att sitta hemma och skriva när man känner för det istället ;)



Nu sitter jag och myser i soffan med adventsljuset tänt och tittar på unga mödrar som går på den sämsta sändningstiden, grrr! Ska snart hoppa ned i badet och läsa lite, skönt att slappna av lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0