Hej mitt vinterland


Såhär glad blir jag när det snöar ute,haha. För at förtydliga så är detta alltså en sån där spegelbild och alltså inte mitt vanliga utseende ;) (ironi) Snön verkar hålla i sig idag och Stockholm får äntligen det snölandskap jag har väntat på.

Vart på Junibacken idag på studiebesök och sprang då på en kompis som jobbar där. Vi fick åka sagotåget och gud så fint de har gjort det där. Mysigt var det men orkar inte stanna längre än vad man behövde vilket iofs knappt var någon tid då läraren försvann. Nu sitter jag hemma och känner mig helt slut så jag tänkte lägga mig i soffan nu med en kaninbebis på magen och gosa lite framför en film eller så.

 


Kommentarer
Postat av: a n n a

faan va snygg du är! ;)



hahaha

2009-12-15 @ 20:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0