Dagen före fredag

Idag är det äntligen torsdag och med det snart helg. Kanske redan för min del då jag inte har någon skola imorgon och jag tror inte heller att det blir något jobb.
Jobbade dock idag på eftermiddagen och fick höra det gulligaste av en kollega.

Herman 2 1/2 hämtades av sin mamma och berättade då:
Elin har varit med oss idag hela dagen, och hon är min bästa kompis!

Hur gullig får man vara? I dessa stunder trivs man så himla bra med det man valt att göra och jag kan verkligen känna att jag har valt rätt yrke för min del. Underbara barn!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag brukar aldrig sitta och göra reklam för något, men nu är jag med i en tävling som går ut på att göra reklam för sin bild. Skulle vara underbart att vinna så om du tycker om min bild kan du väl boosta den (ett klick under bilden) och hjälpa mig få en chans att min bild blir sedd av en jury? :) Förlåt för reklamen. Om du besväras av den så radera bara kommentaren.



viralboost_10001#/start/linear/3450" rel="nofollow">http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=seviralboost_10001#/start/linear/3450

2009-12-11 @ 09:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0