Barnlängtan idag

Sitter och tittar på unga mödrar och idag är det en sådan dag då jag egentligen inte borde göra det. Barnlängtan är stark med andra ord och jag blir bara knäpp av att sitta och titta på hur andra får ta hand om sina bebisar, även om detta kanske inte alltid är de ultimata mammor.

Hursomhelst så vet jag ju med mig själv att jag egentligen inte vill ha barn nu då jag vill ha klart min utbildning och jobbba lite först men man får väl längta och tänka istället hur det skulle kunna bli.

Idag har det varit en lugn dag med inget jobb och skola och jag har bara varit till Farsta C för att låna Den lilla sjöjungfrun och Kalle och chokladfabriken som vi ska titta på till skolan. Kändes ju lite halvwierd att låna Ariel filmen men chokladfabriken har jag sett förut och den är bra. Blir att titta på i helgen!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: hehe du får försöka logga in och kolla?! ;) hihi.



Helt ok idag, sitter o testar lite sminkprodukter, alltid kul ;) Själv?

2009-12-10 @ 19:56:08
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

hehe man ska väl blogga så mkt som man själv hinner ;P

2009-12-10 @ 22:07:33
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0