This is the start...

Min söndag blev riktigt "händelserik", iaf mot vad det brukar vara... Fick besök av mamsen och papsen tidigare på dagen. Vi mätte upp sovrummet då jag vill måla om där och tittade på lite kort på datorn. Gick sedan ut i solskenet och åt en glass.
Sen tog jag bussen hem till de och de tog sina cyklar hem och från Farsta tog jag hem min cykel hem till mig. Den har nämligen stått hos mamma och pappa väldigt länge nu.

Och gud så härligt det var att cykla, helt underbart var det. Solen som skiner och vinden som fläktar. Kände mig alldeles fri på något sätt där jag gled fram på cykelvägen,haha. Låter lite överdrivet men aja skönt var det som sagt!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ta cykeln bort till pojken min. Vi ska mysa en massa för nästa vecka jobbar han så vi får passa på nu ikväll då vi inte har dagarna tillsammans sen :(

Den här låten får mig alltid på så bra humör :)

Better - Sugababes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0