New in

Hej på er! Vad gör ni denna lördag?
Nu har jag iaf kommit hem från Farsta C där jag var med C en stund. Vi träffade på Sanna från jobbet med lilla Tilde och några andra trevliga människor. Ikväll blir det fest med Camilla. Sophia fyller 23 år och det ska firas =)
Festen börjar redan vid åtta så jag ska snart hoppa in i duschen och sen dra mig mot Camilla där vi ska äta middag och förfesta lite innan vi drar!
Först kan ni få se lite shopping som jag har gjort:

Tunika

Lila baströja

Lång munktröja som hör ihop med mjukisbyxorna nedan...har den på mig nu, mjuk och skön!

Mjukisbyxor som är hur sköna som helst

Svart kofta

Två pack fingervantar- bra nu när det börjar bli lite kallare

Stövletter...vet dock inte helt säkert om jag ska behålla dessa än...

Ja, det var nog allt. Nu blir det duschen och kanske ett till inlägg sen innan jag drar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0