Jordgubbstjuven

Hej på er!
Jag har precis kommit hem från en shoppingrunda, och inte en så liten sådan heller ;)
Med mig hem fick jag ett par svarta stövlar (att ha i höst), två bh-set med tillhörande trosor, strumpor, en sjal och en hemlig grej. Mer om det senare...

Jag har fortfarande ingen kamera så jag får se om jag ens orkar engagera mig att försöka ta kort på sakerna med web kameran. Njaa...inte så sugen men ni kanske får se sakerna så småningom.


Första jordgubben...

Nu i år planterade jag jordgubbar och smultron i en stor kruka. Blev rätt många av varje sort och har väl mumsat i mig någon och gett några till kaninen min. För ett tag sen var jag ju som bekant kaninvakt till lilla Lolita och ni må tro att hon gillar jordgubbsplantor.


Tog Lolita på bar gärning när hon mumsade jordgubbsplantor. Ni kanske inte ser det så bra på denna bild men hon var väldigt tjock här, men sen låg det ju också fyra små kaninbebisar där inne :)

Hon hoppade upp i krukan och nu kan jag säga att det inte finns mycket plantor kvar där i krukan men vad gör det tänkte jag när jag såg henne här. Hösten är ändå här snart och det kanske inte hade blivit några fler iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0