hemligt paket

Ringer men får inget svar, kan han verkligen sova fortfarande? Dags att gå upp nu gubben!

Mitt försök att få tag i pojkvännen min, men förgäves. Var iaf själv i skolan i typ en timme på en föreläsning men valde att åka hem i pausen. En förkylning försöker tränga sig på hos mig och det var så jobbigt att sitta och snora ner alla så jag åkte hem helt enkelt.

Har iaf varit duktig och städat nu, känns som att det behövdes ganska rejält. Vart tar min tid vägen ibland? Kanske bara är så att jag prioriterar annat, who knows.

Fick hem ett paket från en tjej för någon dag sen men vad det var i det får ni se senare, och då kanske jag lyckas att skriva några inlägg idag också!

Strök över adressen för alla behöver ju faktiskt inte se exakt vart jag bor, men å andra sidan går det nog ganska lätt att ta reda på iaf :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0