Effektiv dag


Bebisarna är här  5 dagar. Vilka sötnosar!

Effektiv dag har det varit idag. Imorse åkte jag och köpte tv-bänken som hade kommit in igen på Ikea. Hämtade upp pappa för bänken vägde för mycket så jag kunde inte bära upp den. Dock tog starka pappa den själv sen..hmm, är jag så svag?

Åkte med pappa till Farsta och vi åt lite lunch tillsammans och jag hjälpte sedan till att packa bilen med massa saker då de mamma o pappa ska till landet en vecka nu. Sen körde pappa hem mig och då började jag tejpa och plasta in mitt sovrum + ta bort bord och sånt som står där. Ska måla snart och därför behövs det skydd för golv och lister.

Har även monterat ihop tv-bänken och ställt en fin blomma (orkidé) där som jag också köpte på Ikea. Blev fint med lite lila här inne i vardagsrummet. Nu är det fredag och äntligen helg. Kvällen ska spenderas med C men vad vi ska göra vet vi inte än :P

Trevlig kväll !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey! :)

Jag har nu en tävling i samarbete med Misterbling där du kan vinna

6st par bamboo örhängen i olika färger.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-1.html



Vad gärna med.. =)

Kram

2009-08-07 @ 22:54:36
Postat av: V

men åååh va söta!!

2009-08-14 @ 17:35:14
Postat av: mikkaelo

ÅH ungisar! :DD hihih.



Jag vet inte riktigt hur mycket frakten blir .. Men jag går ner med tröjan paketerad och väger den och får reda på allting nere på posten. Sedan går jag hem och berättar :) hih den är din direkt för 75 kronor!

2009-08-15 @ 21:04:13
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0