Du är så äcklig och ful

DU ÄR SÅ ÄCKLIG OCH JÄVLA FUL! JAG HAAAAATAR DIG!!!! Tror du du är känd eller? Skulle vilja döda dig din jävla HORA!!!

2009-08-26 @ 21:17:14

Postat av: mia

Jag håller med anonym där öppe! Du är en äcklig jävla hora Linda!! Ful som stryk och shopping-beroende.

2009-08-26 @ 21:34:11

ÄÄÄH, shut up Louise! En Linda mindre i världen = en lyckligare värld! Jag är trött på hennes fjäskande för sina läsare nu! Sluta läs så tjänar hon inga pengar på bloggen, för pengarna är hon inte värd!

2009-08-26 @ 21:46:26

Dessa kommentarer hittade jag nyss i ett inlägg hos Linda. Ibland blir jag så jävla förbannad. Vad har folk för liv egentligen? Att gå på en människa med sådana kommentarer som de inte ens känner, det är fan helt sjukt.

Det lustiga är ju att en av personerna skriver att man ska sluta gå in på hennes blogg så att hon slutar tjäna pengar...ja men vad i HELVETE gör du där inne då om du hatar henne så mycket? Och sen att de inte ens vågar visa vem de är utan kommenterar anonymt. När f*n ska folk växa upp? Jag undrar verkligen det.

Just nu verkar det pågå lite kommentarskrig mellan Linda gillare och Linda "haters", sorgligt!

Vilka idioter! Men mer ska det bli och få stopp på sånt här är nog rent omöjligt, tyvärr...

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Nemen! TUSEN tack för det sötnos! <3 Vad glad jag blir : ) Värmer i hjärtat!

2009-08-26 @ 22:09:51
URL: http://lindablom.se
Postat av: Lisa

Håller med dig! Blir så irriterad!

2009-08-26 @ 22:24:02
URL: http://lisaandersson.blogg.se/
Postat av: bitte

patetiska människor det finns

2009-08-26 @ 23:15:39
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0