chang of planes

Idag fick jag byta ut mina planer på Ikea och storhandling mot jobb. De ringde från sommardagis och frågade om jag kunde hoppa in och självklart sa jag och hoppade in i bilen och åkte. C jobbar på ett av förskolorna som nu har slagits ihop så idag jobbade vi tillsammans :)..dock inte på samma avdelning men vi var ju ute större delen av tiden.

Helt underbart väder har det varit idag och barnen fick bada och plaska runt med massa vatten vilket ni såklart kan gissa var superkul. Vatten är ibland den bästa "leksaken"!

Planerna för Ikea och storhandling gick ju som sagt åt pipan men jag och Camilla bestämde oss för att göra det imorgon istället. Ska även kolla på kaninbebisarna då för jag har inte sett dem än. Pluttarna!

Var iväg med pappa efter jobbet och köpte färg till sovrummet. Antikvit blev det. Tänkte att jag ska ta lite före och efter bilder sedan så att ni kan få se hur det blev. Vet dock inte när jag ska börja...

Nu ska jag ta mitt pick och pack (handväskan) och åka till C. Skönt att låna bilen ibland så man slipper tajma in bussar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0