Bad night

Godmorgon söndag!

Usch vad jag har sovit dåligt inatt. Somnade inte förrän vid två-tiden, vaknade halv fem, halv åtta och tio men sen när jag skulle stiga upp såg jag att klockan var elva så jag hade väl somnat om ytterligare en gång. Inte van vid att sova själv eller här hemma för den delen. Jag har inga persienner men det har C så det har blivit mycket sova hos honom nu under sommaren när det är ljust. Aja, nu har jag iaf kommit igång med lite frukost här hemma.

By the way så ser ju bloggen skitkonstig ut. Headern är borta och den försvann igår när jag trixade lite med bakgrundsfärg på rubriken osv. Är ju inte så haj på det här så finns det någon vänlig själ som vill hjälpa mig med detta? Syster?

Kommentarer
Postat av: anna

Kan ju kolla på de...om jag minns hur man gjorde=)

2009-08-02 @ 19:55:39
URL: http://annaoting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0