Victoria Secret

Har lite tråkigt nu så jag sitter och tittar på bilder från en Victoria Secret show och herregud vilka häftiga kreationer de gör.

Snygga människa!




Snygga kroppar har ju tjejerna också och det är ju bara i en dröm man själv skulle kunna uppnå dessa men å andra sidan skulle jag aldrig orka träna och äta nyttigt hela tiden så jag är ganska nöjd ändå ;) Gillar temat is och winterwonderland som de verkar ha gjort också.

Hörde för ett tag sen att butiken Forever 21 skulle komma till Sverige vilket är superkul men Victoria Secret är väldigt välkommen också! =) Nej, nu ska jag nog gå och lägga mig istället. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; åh tack! :D

2009-04-19 @ 22:16:10
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0