Vårmys ute med kaninerna

I lördags var jag och Camilla ute med våra kaniner i parken. Det var så fint väder och både Lucas och Lolita verkade gilla att springa runt i gräset. Lite läskigt tyckte vi att det om det skulle komma lösa hundar springande men man får helt enkelt hålla uppsikt.
Kom förbi en liten kille som ville klappa och så. Han berättade för oss att han såg att kaninerna hade ändrat färg sedan vintern:
- Ja, jag ser att hon har ändrat färg..de är ju annars vita på vintern. Eller tänker jag på harar nu?
Så himla gulligt.


Lucas gillar att sitta i gräset...

...och njuta av vårsolen.

Lolita tyckte också att det var mysigt och åt gärna de torkade löven. Gott?

Lolita är alltså Camillas kanin och Lucas är min. Nu har Lolita bebisar i magen igen och vi håller alla tummar för att det ska gå bra den här gången.
Var hemma hos mamma och pappa en snabbis i Farsta nu när jag var där. Där kunde jag få in bilderna från mobilen så nu har jag lite nytt ni kan få se iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0