Äntligen är den min!

Tentan är över men resultatet får jag vänta på i några veckor. Jobbigt men nu kan man bara lägga det åt sidan, inte så mycket att göra nu. Kändes väl sådär och nu vet jag inte riktigt om det gick bra eller dåligt. Det återstår att se helt enkelt.

Skönt att slippa det men nu är nästa oros och stressmoment att jag missade ansökningsdagen till höstens kurser då jag inte fick någon information alls om det. Pratade med en på skolan och hon sa att jag kunde göra en sen anmälan och att hon skulle ha koll på den men nu när jag gick in på studera.nu så fattade jag ingenting. Blir till att prata med studievägledaren när jag kommer till skolan på måndag.

En annan grej jag inte visat er som jag fick i present är denna underbaring:


(Tycker inte att den gör sig rättvis på dessa bilder men jag får ta en outfit bild med den någon dag istället.)

Det är väskan som jag har gått och drömt om ett tag. Balenciagainspirerad väska från chique.se
Tack syster och mamma och pappa! Den är lika fin som jag hade hoppats, äntligen är den min! =)

Nu ska jag snart ta och äta lite lax och sen hoppas vi på att pojken min vill ses idag. Han jobbar till halv sex så jag får ringa och höra med honom sen. Längtar efter hans kramar :)

Kommentarer
Postat av: emma

Den ser skitsnygg ut ändå :)

Härligt att få saker man faktiskt önskat sig .. sällsynt, haha :P

2009-04-29 @ 17:44:09
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, jag tror att min hela min utbildning allt som allt kommer vara 4½ år. Kanske någon termin längre. Det tar sådan tiiiid. Men det är väl bra det med :)



Jättesnygg väska!

2009-04-29 @ 18:05:09
URL: http://imdelicate.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0