Underbara vårväder

Idag är det ju helt ljuvligt väder ute och det har jag och Camilla verkligen tagit vara på. Vi var ute i flera timmar och tog då med kaninerna så att de fick skutta runt i gräset medan vi satt och njöt av solen. Härligt! Det ska vi göra fler gånger då kaninerna verkade älska det =)

Nu ska jag alldeles strax iväg på middag hos mamsen och pappsen så det får bli ett kort inlägg idag. Efter middagen ska jag förhoppningsvis träffa pojken min. Vad vi gör får vi se.

Ut och njut av vårkvällen folk!

Kommentarer
Postat av: a n n a

ville bara säga att du ju så klart är välkommen till götet helgen som kommer du med!! Så du vet det;)

puss

2009-04-04 @ 19:07:26
URL: http://annaoting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0