Underbar dag

Vilken underbar dag det har varit idag. Jag blir överlycklig av att solen tittade fram även idag. Imorse såg det inte mycket ut för världen men den kom som ni märkt fram sen. Hade skola mellan 9-12 och på vägen hem mötte vi läraren från förra kursen. Vi frågade hur det gick med rättandet av tentorna och han svarade att vi skulle få de på måndag.

Jag och Agnes (en tjej i klassen) gjorde väl någon orolig min för sen sa han: Ja, asså ni två gjorde ju inte katastrofalt ifrån er så ni behöver inte se ut sådär. Vi: Katastrofalt? Läraren: Ja, asså ni har varken fått F eller Fx ni två.

Vi blev så glada så vi nästan hoppade runt på platsen. Tack Adrian säger jag bara. Gud så skönt att kunna lämna den kursen bakom sig och verkligen fokusera nu inför salstentan, phjuuu. :)

När jag kom hem var jag lite trött så jag låg i soffan en stund och tittade på Forrest Gump. Nu om ett tag ska jag åka till Farsta. Mamma ska hämta ut H&M kläderna åt mig och så ska vi äta middag ihop.
Sen blir det hem till C för Criminal Minds..vår torsdagstradition.


Igår gjorde jag ytterligare ett fynd innan föreläsningen. Hittade två par tygskor för 198:-/st
De är verkligen hur sköna som helst så de kan jag verkligen rekommendera!

(Sorry att ni får stå ut med webcam bilder men idag tar jag med mig kameran hem från mamma och pappa iaf!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0