solen skiner fortfarande

Ytterligare en dag med sol och jag kunde inte vara lyckligare för tillfället. Det gör så mycket och man ser verkligen hur alla njuter utomhus. Igår sov jag som sagt hos C och imorse ringde inga jobb så jag fick åka hem. Känns lite trist för jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Nu är klockan elva och förhoppningsvis slutar Camilla innan tre på sitt jobb så då är det inte så lång tid tills att vi ska ses iaf.
Ikväll ska hon nämligen färga mina ögonfransar och tona håret på mig. Vi ska laga middag och dricka lite vin. Bara mysa vi tjejer helt enkelt.
Idag hade jag velat ha en hund för då hade jag kunnat gå ut på en långpromenad med den. Tråkigt att göra det själv tycker jag.

Kläderna från H&M var förresten bra så nu har jag tre par tygskor laddade inför sommaren (de från stadium och ett par från hm), en jeansjacka och ett skönt linne. Väntar fortfarande på en bikini och ett annat linne + lite underkläder men de skulle komma i början av maj sa dem.
Nej, jag kanske ska ta mig en promenad trots allt. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0