Påskafton

Idag är det påskafton och det är en kväll där många samlas med familj eller vänner och äter påskmiddag. För mig blev det en liten pizza och coca-cola istället för julmust men så kan det vara när alla andra är borta. Inte mig emot egentligen eftersom påskmat i princip är det samma som midsommarmat och julmat och till midsommar dröjer det ju inte länge iaf :) haha.

Idag har det varit riktig sommarvärme i Stockholm. Helt underbart. När jag kom hem konkade jag upp balkongmöblerna från källarförrådet och satte mig ute på balkongen och solade och läste en stund och då var klockan halv fem!

Ikväll ska jag träffa Camilla, vad vi hittar på är inte säkert än men det blir säkert nåt skoj.

Ps. Jösses vad fönstrena är skitiga..det enda negativa med vårsolen,haha. Får nog bli en vardagssyssla nästa vecka!. Ds


Nu ska jag äta lite ur mitt påskägg :) (Detta är dock inte mitt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0