Misslyckande picknick

Sådär, är hemma sen en timme tillbaka. Mötte Camilla efter hennes jobb och handlade lite mat och dylikt. Åkte hem till henne och hämtade hennes katt som älskar att vara ute och sen hem till mig för att hämta Lucas. Sen gick vi till parken vid mig och tänkte att vi skulle ha det jättemysigt men solen försvann, Lucas välter ut mitt glas med dricka över halva filten, både djuren smiter från sina koppel och ja ni kanske fattar att det inte blev så mysigt som det var tänkt?!haha

Skratt fick vi gott om iaf. Lucas som hemma aldrig är speciellt gosig hoppade hela tiden upp i famnen på mig så det var ju mysigt iofs. Folk kollade konstigt på oss och ja, det kan jag förstå. En katt och en kanin och så vi med vår lilla picknick, *skrattar*.

Precis när vi skulle gå hem kommer såklart två barn och vill klappa, hålla i kopplet och bära Lucas. Det fick de såklart och tjejen som bar honom var så duktig och höll under rumpan på honom :)

Nu ska jag hoppa in i duschen för resten av kvällen ska jag spendera med min pojkvän! Vi tänkte ta ett glas på söder för att komma ut lite men det får bli en tidig kväll så att vi kommer upp till solen imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0