Hej på er

Allt bra? Själv sitter jag hemma och har precis ätit god frukost. Tänkte åka iväg till Farsta C en snabbis för att lämna tillbaka en bok som redan är försenad (kurslitteratur). Tänker dock åka hem på en gång sen igen för nu får det inte bli någon mer shopping för min del..eller hmm jag har ju 100:- på H&M förresten =)


Vaniljyoghur med russin och crunchymusli, smörgås och oboy, kanonstart på dagen!

Hoppas på att det blir varmare idag så att jag kan sitta ute på balkongen och sola sen för annars vet jag inte vad jag ska göra hela dagen. Vad gör ni som lever på era bloggar hela dagarna egentligen? Vore så mysigt att sitta där och läsa ur min bok, Lasermannen, nu när jag inte har kurslitteratur att läsa. Nya kursen börjar på måndag och tills dess tar jag en paus från allt vad plugg heter.

Kommentarer
Postat av: emma

Ja, haha, fast nu när jag kom hem igår så såg jag att jag hade dragit med mig ett par byxor i en för stor storlek, så bara att åka tillbaka och byta :P haha.

2009-04-30 @ 11:35:51
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0