Godmorgon torsdag!

Imorse när jag vi vakna så fick jag dra upp C ur sängen för han var så trött. Vet inte hur många gånger vi snoozade,haha.
Nu är jag hemma och har precis ätit lite frukost. Sa ju igår att jag skulle göra lite vettiga saker idag så om ett tag åker jag till Farsta Centrum och köper grejerna till Lucas. Tar nog inte hem cykeln idag med alla saker dock men det får bli en annan dag. Sen tänkte jag åka hem, äta lunch och plugga och sen ska jag hämta upp mina söta pojkar L & A på dagis idag igen.

Tänkte hämta de runt tre-tiden så kan vi gå till en park och leka ett tag. I tisdags blev det sent då jag jobbade och A var trött och hängig på vägen hem så jag hoppas på en piggare 3-åring idag =)

Kommentarer
Postat av: emma

Ja, bebisbilder kommer komma, såfort jag får in allt på datorn bara :)

Hur är det med dig då?

2009-04-18 @ 15:07:02
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0