Dinousarier, vindruvor och bus

Idag är jag ledig, inga jobb ringde så det får bli plugg hemma istället. Jag sov ju hos C igår och han började åtta idag så jag är uppe redan. Tänkte sätta mig på balkongen och plugga men det får nog vänta en liten stund till..klockan är ju inte så mycket än och det blir nog skönare där om en timme eller så.

Igår hämtade jag som sagt E och hans kompis Flora, som förövrigt var en väldigt cool unge. Himla gullig tjej!
Vi lekte en stund i en skog och sen gick vi hem och var på gården en stund och spelade fotboll.
Efter middagen kom även A och L upp (de bor i samma trappuppgång) och lekte med oss. Barnen tittade sedan på bolibompa och sedan var det dags för alla att gå hem till sig.


Här sitter barnen och äter melon och vindruvor...A var mer intresserad av E´s dinosaurier så han ville inte ha någon frukt.

E leker med dinosauerier och...

...Flora såklart!

De har en himla fin vänskap de två fast Flora är ett år äldre så det blir ju tråkigt för E när hon börjar skolan sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0