Det är ingen vanlig dag


Fick en fin ros av mamma och pappa när de kom och lämnade presenterna (ja, mamma följde med också).
Mina påskliljor där bak får jag nog slänga dock, ser inte så jätte levande ut längre :P

Nu har jag gett upp plugget för idag, nu får det gå som det går imorgon helt enkelt. När begreppen började snurra runt i huvudet på mig och när jag tillslut inte kom ihåg vilket som tillhörde vilken av teoretikerna gav jag upp. Inte bra att plugga för mycket ibland.

Åt lite födelsedagsmiddag med mig själv i form av lax, ris, paprika & chili creme fraiche och tomat och gurka till, gottigott!

Nu ska jag kolla Desperate housevifes och prata med min pojke innan jag sen går och lägger mig för en förhoppningsvist god natts sömn innan tentan imorgon. Min sötnos har förresten sjungit för mig flera gånger idag, sötnos!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis igen syrran, och stort lycka till på tentan imorn!! Vi kan väl höras efter den imorn kanske, tror att KP kan ordna en annan bil ner, så då kan ju killen din följa=) Jihoo!

2009-04-28 @ 21:29:36
Postat av: a n n a

Grattis igen syrran, och stort lycka till på tentan imorn!! Vi kan väl höras efter den imorn kanske, tror att KP kan ordna en annan bil ner, så då kan ju killen din följa=) Jihoo!

2009-04-28 @ 21:29:48
Postat av: Sara

Hittade hit från Emmas blogg. Såg kortet på dina böcker till tentan. Läser du aou2 på LHS? :) Jag läser till lärare, och vi hade precis samma böcker förra året när jag gjorde en salstenta i aou2 :)



2009-04-29 @ 12:04:30
URL: http://imdelicate.blogspot.com
Postat av: Sara

Vad kul :) Hoppas det gick bra på tentan!



Jag har ca 1,5 år kvar tror jag. Funderar på att ta ett break i höst och göra något annat, men jag får se.



Vad ska du bli för lärare?



Kram Sara

2009-04-29 @ 16:18:03
URL: http://imdelicate.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0