Den rätta för Rosing?

Igår var det final i Den rätta för Rosing. Hugo, 19 år vann hennes hjärta och jag sitter och skakar på huvudet hemma i soffan. Andra valet var ju visserligen en 22-åring så det var väl inte så mycket bättre det heller. Förstå mig rätt, självklart kan folk med stor ålderskillnad vara tillsammans men i detta fall vet jag till hundra procent att det inte kommer hålla.
Förlåt Hugo, men jag tror att du endast var med i detta program för att få lite kändisstatus och såklart för att hoppas på chansen att få ha sex med Linda Rosing. Nu har han nog lyckats med ett av dem men kändisstatusen känns ju bara pinsam om han skulle få. Håller ni inte med mig?

Hon 35 och han 19..han skulle t.o.m kunna vara hennes barn. Vet att hon sa i ett tidigare program att hennes dotter säkert skulle tycka att Hugo var jättesnygg och bli kär i honom. Ja, ringer inga varningsklockar bara av det Linda?
Sen att hon skulle visa upp sitt rätta jag och få bort allt skitsnack om henne i programmet...jag tycker bara att hon har skämt ut sig ännu mer.
Gud, nu låter det verkligen som om jag hatar människan och det är absolut inte det jag menar men vilken mogen 35-åring skiter fullständigt i sina grannar (syftar på när de hade fest i hennes lägenhet) och höjer musiken istället. Väx upp Linda!


Linda med den lyckliga vinnnaren Hugo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0