28:e april och min 23-års dag

Ja, idag blir jag alltså 23 år, ett år äldre igen. Känns varken bra eller dåligt men däremot så kommer jag tyvärr inte spendera min födelsedag med massa kalas och tårta för imorgon har jag tenta så dagen kommer alltså tillbringas framför böcker och anteckningar. Men vad gör det om 50 år?! Vaknade iaf upp med världens sötaste kille som gav mig så fina presenter.

Fick en jättefin klocka och ett lika fint halsband som jag nu har på mig.

Sen gav han mig även ett par sommarskor som var väldigt söta.

Tack min älskling för de fina presenterna, du är bäst!

Update: Råkade somna i soffan i 1 och 1/2 timme, ajabaja på mig. Bäst att sätta sig vid köksbordet istället resten av dagen!

Kommentarer
Postat av: emma

Men härligt!! :D Grattis!! Vilka fina presenter :)



ja helgen tog jag till vara å rejält och vi var ute för det mesta och lekte o solen. Himla skönt väder!



54? Har typ aldrig ens hört talas om det, vad är det för ställe? ..

2009-04-28 @ 09:13:22
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: emma

Jag är en sån där tråkig person som sällan går ut i stan. När jag väl drar ut så blir det lokalhaket, hahaha :P Är så jobbigt att ta sig hem från stan mitt i natten. Taxi har man ju inte alltid råd med! :/



2009-04-28 @ 11:40:20
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: emma

Visst visste du vad tegelbruket va för nått va? Det är lokalhaket jag brukar gå till ;) hihi. I täby centrum.

2009-04-28 @ 13:28:54
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0