1:a april

1:a april idag och nu tycker jag att våren är här på riktigt. Nu har det varit sol ute flera dagar och nyss när jag var ute en stund för att handla kändes det ganska svalt och skönt ute. 9 grader står termometern på nu ser jag.Skinnjackan åker på igen med andra ord :)

Den här jackan från H&M beställde jag för några veckor sen och nu har paketet kommit in men vi beställde i mammas namn så hon måste hämta ut paketet och detta kan hon inte göra förrän imorgon. Hoppas verkligen att jackan sitter bra och ser snygg ut på för jag skulle verkligen vilja ha en till vårjacka. 298:- kostar den för er som undrar och den finns fortfarande kvar på hemsidan.

Idag är det som sagt 1:a april så idag måste man akta sig för att bli lurad. Jag brukar gå på det mesta som inte låter alltför konstigt så jag får nog passa mig extra noga. Hade föreläsning idag mellan 13-15. Lite dum tid tycker jag men skönt ändå att ta det lugnt på morgonen. Vaknade dock åtta så det blev inte så lång sovmorgon.

Åkte in tidigare till stan och köpte lite bra-ha-saker till skolan. Post-it lappar t.ex. Tentan närmar sig och man får ha med sig anteckningar som får plats i böckerna så det är ju bara att proppa de fulla med post-it lappar då :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://tavlingsdags.blogg.se/2009/march/drom-tavlingen.html#comment



va jätte gärna med och tävla om ett presentkort värde 5000:- ! stor chans att vinna!!

2009-04-01 @ 20:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0