You gotta long way to go

Ikväll ska jag träffa ett par killkompisar tillsammans med Camilla. Vi ska vara hemma hos henne, dricka, umgås och snacka skit. Jossi kommer också vara hemma så det är ju trevligt att umgås tillsammans allihopa :)
Låter som en bra kväll för mig, ganska seg och då blir det nice att bara vara hemma hos någon :)
Drar med mig min cd-spelare dit (bärbar) då de inte har någon där än. Musik är ju alltid trevlig. Som t.ex. den här låten:
 
You claim that you´re so hot
And say you got skills in the bedroom
You try to flirt when you´re so not
Had a chance you still never come through
You say you wanna come and see me
Cause you know your girlfriend wanna be me
I´ma tell you why you can´t
Said you gotta long way to go

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas allt är bra och att du får en jättebra söndag :)

2008-09-28 @ 10:54:26
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0