Vart tog det vägen?

Har inte haft nåt internet 3 dagar i rad nu så med min läsa-bloggar-abstinens åkte jag idag hem till mamma och pappa och kopplade in min dator på deras internet. Herregud, man får ju inte ligga efter liksom haha.
Är ledig idag, eller förlåt jag har inget inbokat på schemat. Min lärare verkar inte gilla när vi säger att det ska bli skönt att vara ledig. Hon verkar tycka att vi ska läsa kurslitteraturen 24/7, men det tänker jag inte göra :)

Planerna för helgen blir att ta det lugnt. Känner att jag vill ha en lugn helg så då får det bli så. Ikväll ska jag nog på bio med min mamma och sen imorgon hittar jag på nåt skoj med Camilla.

Nej, nu ska jag prata med min syster nere i Spanien och läsa bloggar.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: M

Hej på dig, ja den är extremt gosig! :D Och ja, den finns kvar på vero moda än ;) 160 kronor tror jag det kostade! :)

2008-09-05 @ 21:52:28
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0