Sorglig men fin

Ja, det var filmen jag nyss såg. Alltså Ps. I love you.
Underbar film så har ni inte sett den så är den verkligen ett måste. Har inte varit tårögd så länge som jag var till denna film på länge, åh så vacker den var.

Nu är jag trött och ska lägga mig i sängen och kolla på O.C. Imorgon blir det Ikea och flytt för hela slanten med Camilla. Jossi och hans kompisar. Skoj men säkert jobbigt så nu blir det sängen som sagt.

Godnatt på er! ♥

Ps. Sen skulle jag vilja säga ett grattis till Kikki och hennes Niklas som nu kommit hem med deras dotter Paulina från BB. Stort grattis till er :) Ds.

Kommentarer
Postat av: Sofia

sov gott ;)

2008-09-19 @ 23:27:04
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0