Rolig men hård dag

Gårdagen var skoj men oj så mycket saker vi bar fram och tillbaka, upp och ner. Vi kom till Ikea vid halv 1 och gick därifrån vid halv 6 tiden. Blev nästan lite förvånad att det gick så pass smidigt som det faktiskt gjorde.
Vi plockade ihop allt som de behövde i möbelväg, vardagsrumsbord, soffor, tv-bänk, köksbord + stolar och så massa andra saker. Jag fick också med mig ett nytt vardagsrumsbord som bara kostade 200:- så jag vart supernöjd.

Camilla och Jossi hade lånat en "bussbil" av Camillas pappa och där bar vi in sofforna + borden och stolarna och så tog jag alla Ikea kassar i min bil. Den behövdes med andra ord och det var nog bra att vi var fyra stycken för det blev en hel del att bära sen som sagt. Tur att de har hiss!

Hela kvällen monterade, diskade, fixade och pysslade vi i deras lägenhet. Jag kom hem vid halv 4 imorse och tog därför en lång sovmorgon till kl 11. Det var välbehövligt kände jag. Nu sitter jag och ska montera ihop mitt bord och det är inte det lättaste kan jag säga. Går bra till dess att jag behöver vrida runt benen så att de hamnar åt "rätt håll". Där tar det stopp = jag behöver en stark pojke här nu!

Jag tänkte att jag skulle varit duktig och montera ihop det, dammsuga och sen skura mina golv men jag tror jag ger upp det. Eftersom jag inte får ihop bordet ordentligt så ligger det ju nu massa skruvmejslar och grejer på golvet så nej ingen städning idag.
Grattis om ni har orkat läsa allt det här, känns som om att jag bara svamlat en massa nu men men så kan det bli ibland.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig söndagseftermiddag och kväll iaf! =)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ögonfransböjare med värme! Ny från Ylure, lätt och smidig modell. Passa på: http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=73148284

2008-09-21 @ 14:51:49
Postat av: Julia

åh jag vill också fynda så!

Vad sägs om att kanske nominera en av dina bloggar du älskar just nu till månadens blogg? (det går att nominera sin egna)

2008-09-21 @ 15:06:14
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: Julia

HEj igen!

Om du kollar på kategorin FILM/TV i min blogg så finns det ett inlägg där med en list :) Hoppas du kan hitta och att du orkar kolla :D

2008-09-21 @ 15:57:46
URL: http://jsomijulia.blogg.se/
Postat av: Jonna

härligt sötnos:)

2008-09-21 @ 16:40:52
URL: http://jonnaa.se
Postat av: amandasundgren

kul :)

är din header gjord i photoshop?

kramkalas

2008-09-21 @ 17:43:51
URL: http://amandasundgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0