Nyshoppat

Lite sisådär med bilder här i bloggen för tillfället men jag tänkte att jag kan visa vad jag beställde från Halens för ett tag sen iaf...

Tröja/Tunika i mysigt material 249:-. Bra nu när hösten är här :)

Mössa + vante 149:-. Som sagt, det börjar bli kallt nu.

Sport-bh 2 pack 129:-. Ska ju börja träna på allvar nu och då känner jag att lite nya träningskläder är den rätta motivationen :)

Har även tittat på den här tröjan nu som jag tycker ser mysig ut:

Undrar om man kan lägga till den i beställningen då det ändå inte har skickats än. Vad tror ni?
Är inte säker på att jag vill ha den iofs..lite osäker på mönstret.
Beslutsångest kallas det för och det brukar jag ha med en massa saker ;)

Kommentarer
Postat av: Liuza

Den sista tröjan verkar mysig :)

2008-09-21 @ 18:08:58
URL: http://liuzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0