Ni är så söta

Tisdag idag, dagarna går snabbt just nu. Tvätt just nu fast mest längtar jag nog till middagen för jag är så hungrig nu. Idag blir det pastasallad med kyckling och vitlöksbröd till och coca-cola :) Lite lyx på en tisdag sådär! hehe
Kollar just nu top model och passar på och latar mig lite innan jag måste springa ner i tvättstugan igen.
Man blir ju lite småtrött av att springa och busa med barnen. De pedagoger som säger att de inte leker med barnen för att inte förstöra deras lek lurar ju bara sig själva. Lata är ordet för dem!
Alla barn vill ha uppmärksamhet, pussar och mys och klart de ska få det men just därför tycker jag också att jag med gott samvete kan lägga mig i soffan när jag kommer hem :)haha

Nej, slut på tråkigt inlägg. Nu tvättstugan!

Kommentarer
Postat av: emma

Helgen var supertrevlig :)

Hur va det sjläv?

2008-09-30 @ 18:37:28
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: josefin

Sv: hejhej! Näe, det mejlet har faktist inte kommit fram, jag har just kollat min mail och inget från dej där.

jag tror att armbanden kommer att vara klara i slutet av den här veckan eller i början av nästa! Väntar på materialet som jag beställde igår... :P



2008-09-30 @ 18:39:15
URL: http://pearlsforgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0