MTV video music awards

Ja MTV video music awards gick ju av stapeln igårkväll men trötter som jag är orkade jag inte hålla mig uppe till det och tänkte inte på att jag kunde ha spelat in. Å andra sidan brukar det gå i repris på mtv ett antal ggr så det är nog lugnt.
Kan vara lite kul att kolla på det där. Satt nu och tittade på lite bilder därifrån och då såg jag de här tjejerna:



Tjejerna från The Hills. Från vänster: Heidi, Lauren, Audrina och Jennifer.
Lauren känner ni kanske även igen från Laguna Beach. Efter Laguna Beach fick hon sin egen realityserie som alltså är The Hills. Nu står hon tillsammans med de andra på MTV VMA. Jag bara undrar om hon någonsin hade trott att hon skulle bli så pass känd som hon faktiskt är nu?!

Lustigt det där, hur enkelt det kan gå för vissa. De (eller rättare sagt, deras föräldrar) hade ju iofs mycket pengar och då klart det är roligt att göra en realityserie som handlar om en massa bortskämda "snorungar" ,om jag får uttrycka mig så.
Missförstå mig inte nu, jag gillar The Hills men jag känner ändå (trots att man är lite avundsjuk på deras garderober) att jag är nöjd med mitt liv som det är: pank, singel (utan killproblem som förstör vänskap) och allmänt nöjd med tillvaron ;)

Kommentarer
Postat av: Kikki

Prison Break börjar i november på 3:an, vi har inte den kanalen så vi måste ladda ner!

Du ska bara veta hur spännande det är nu ;)

Ja jag vet inte jag angående 11:e, Niklas är säker på att Bubba kommer då, han vill nästan det, kanske säger så för att vara elak, men vi får se, om det blir 3 dagar som Du säger så är det den 11:e så vi får se om Du har rätt helt enkelt :) hope not :P

Hoppas allt är bra :)

2008-09-08 @ 22:36:37
URL: http://minbubba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0